بطور كلي مي توان كابينت ها را از نظر سفارشي بودن و قيمت به سه دسته طبقه بندي كرد.

۳۵ بازديد

كابينت هاي معمولي

 

ابعاد، اندازه ها و همچنين شكل و حالت اجراي كابينت ها كاملا محدود است و به لحاظ قيمت نيز، براي همه افراد با هر توان و سطح مالي، تقريبا مقرون به صرفه و مناسب مي باشند و نقطه ي قوت اين گونه از كابينت ها هم ، همين نكته است.

 

كابينت هاي معمولي ، شكل و اندازه اي مطابق با استانداردهاي متداول دارند و از آن جايي كه ابعاد و قطعات اين كابينت ها، به طور استاندارد و تقريبا بصورت پيش ساخته وجود دارد، مي توان انتظار داشت كه در كوتاهترين زمان (همان روز و يا حداكثر ظرف چند روز) آماده ي نصب در منزل مشتري شوند .

 

كابينت هاي نيمه سفارشي 

در سفارش اين نوع از كابينت ها در اجراي كابينت ، خريدار مي تواند با توجه به بودجه و موقعيت آشپزخانه منزلش، از بين دو گزينه ي اندازه و شكل، يكي را انتخاب نمايد.

 

اندازه ها و اشكال متفاوتي از اين نوع كابينت ها در بازار موجود است كه از يك سو، اين چنين تنوعي ، باعث مي شود مشتريان امكان حق انتخاب بيشتري ازبين چند گزينه ي شكل و اندازه داشته باشند؛ و از سوي ديگر، به دليل اعمال نظر مشتريان در انتخاب شكل و اندازه ي دلخواه، اين كابينت ها نيمه سفارشي محسوب شده و قيمت بالاتري را به خود اختصاص مي دهند.

 

قطعات اين نوع از كابينت ها به صورت از پيش ساخته آماده نيست و معمولا متصديان، اين گونه از كابينت ها را پس از سفارش مشتري به كارگاه، مي سازند؛ از اين رو، زمان ساخت و آماده سازي اين نوع از كابينت ها بيشتر از كابينت هاي معمولي است.

 

كابينت هاي سفارشي

 

ممكن است در آشپزخانه ي شما، يك گوشه و يا يك فضاي بد شكل با ابعاد نامتعارف وجود داشته باشد كه نتوانيد عيوب آن را با كابينت هاي معمولي و نيمه سفارشي برطرف نمائيد، اين جاست كه پيشنهاد مي كنيم به سراغ كابينت سازان سفارشي برويد.

كابينت سازان سفارشي در اجراي كابينت ، قادرند با هر شكل و حالتي كار كنند . آنها مي توانند با توجه به نقطه نظرات مشتريان خود، كابينت ها را تقريبا به هر شكل و حالتي كه مشتري مايل است ، بسازند.

البته از طرف ديگر بايد گفت كه اين نوع از كابينت هاي دست ساز، گران ترين نيز مي باشند و قيمت نهايي آن ها با توجه به اندازه، مواد مصرفي و گزينه هاي انتخابي، متغير است.

همچنين بهتر است بدانيد، ساخت اين گونه از كابينت ها، نسبت به كابينت هاي معمولي و نيمه سفارشي ، زماني زيادي را مي طلبد و به همين خاطر، زمان مشخص شده براي ارسال و نصب سفارش تقريبي است و با توجه به برنامه ي كاري كابينت ساز متفاوت خواهد بود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.